شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «تکن» (Tekken)، خبر از عرضه‌ی نسخه‌ای تازه از این مجموعه برای موبایل داده است. برای اولین بار است که یک نسخه‌ی مبارزه‌ای از تکن روی موبایل عرضه می‌شود و نسخه‌های قبلی تکن که برای موبایل عرضه شده بودند، بازی کارتی بودند.

می‌توان بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف را در بازی پیدا و آنلاک کرد.

نسخه‌ی موبایل تکن، همان Tekken نام گرفته و قرار است به زودی روی اپ استور اپل و گوگل پلی‌استور عرضه شود. البته کاربران کانادایی اپ استور می‌توانند از همین حالا بازی را دانلود و آن را تجربه کنند.

قرار است مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌های تکن در نسخه‌ی موبایل آن وجود داشته باشند. هر شخصیت هم تکنیک‌ها و قدرت‌های ویژه‌ی خاص خودش را دارد. باندای نامکو می‌گوید که یک سیستم مبارزه‌ی بسیار عمیق برای بازی موبایل تکن طراحی کرده‌اند. ظاهرا می‌توان بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف را در بازی پیدا و آنلاک کرد و هر شخصیت ۲۰ حرکت ویژه‌ی خاص خودش را دارد که آن‌ها هم باید آزاد شوند.

بخش‌های مختلفی در بازی موبایل تکن وجود حضور خواهند داشت؛‌ بخش داستانی، بخش مبارزات آنلاین و هم‌چنین رده‌بندی‌های جهانی، در نسخه‌ی موبایل Tekken وجود خواهند داشت.

در ادامه، تریلر رونمایی بازی موبایل Tekken را برای‌تان قرار داده‌ایم. این بازی احتمالا تا یکی دو هفته‌ی آینده در کشورهای مختلف عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

مطلب Tekken به زودی روی موبایل عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala