یکی دو روز پیش بود که مایکروسافت خبر داد می‌خواهند نسخه‌ی کامل بازی ReCore را به زودی وارد بازار کنند. در مراسم دیروز مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷، این شرکت اطلاعات بیشتری از این نسخه‌ی کامل ارایه داد. بازی ReCore: Definitive Edition تا ده روز دیگر وارد بازار می‌شود.

می‌توان از روز ۲۹ آگوست ReCore: Definitive Edition را با قیمت ۲۰ دلار برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان تهیه کرد.

نسخه‌ی Definitive Edition بازی ReCore تمام محتوای دانلودی که برای این بازی عرضه شده بود را در خودش جای داده است. این محتوای دانلودی، بسته‌ی الحاقی Eye of Obsidian و هم‌چنین ربات T8-NK را شامل می‌شود. از نظر گرافیکی هم بازی پیشرفت کرده است. ReCore: Definitive Edition برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهینه شده و هم‌چنین از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت قیمت بسیار خوبی هم برای این نسخه در نظر گرفته است. می‌توان از روز ۲۹ آگوست ReCore: Definitive Edition را با قیمت ۲۰ دلار برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان تهیه کرد. نکته‌ی جالب این است که دارندگان نسخه‌ی معمولی بازی، می‌توانند نسخه‌ی Definitive Edition را به صورت رایگان دانلود کنند.

بازی ReCore یک اکشن ماجرایی است و بازی‌کننده‌ها در طول مراحل آن، سعی می‌کنند به همراه یک ربات، معماهای مختلفی را حل و با غولآخرهای زیادی مبارزه کنند.

تریلر و تصاویر ReCore: Definitive Edition را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت ۲K

منبع: Gematsu

مطلب نسخه‌ی کامل ReCore به زودی برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala