از زمانی که مایکروسافت بازی «ماین‌کرفت» (Minecraft) و شرکت سازنده‌ی آن را خرید، این مجموعه بسیار گسترش پیدا کرده است. در راستای هر چه بزرگتر شدن ماین‌کرفت و هم‌چنین پاسخ به تقاضای طرفداران این بازی، مایکروسافت دیروز خبر از عرضه‌ی یک ایکس‌باکس وان اس با طرح ماین‌کرفت داد.

در مراسم دیروز مایکروسافت که به مناسبت گیمزکام ۲۰۱۷ برگزار شده بود، این شرکت گفت که می‌خواهند در طول دو ماه آینده کنسول و دسته‌هایی با طرح مایکروسافت عرضه کنند. همانطور که می‌توانید در پایین ببینید طراحی این کنسول و دسته‌ها بسیار خوب انجام شده است. کنسول بازی شبیه به زمین ماین‌کرفت است و حتی اگر هم علاقه‌ای به ماین‌کرفت نداشته باشید، می‌توانید طرح روی آن را به عنوان یک پیکسل آرت بسیار خوب ببینید و از آن لذت ببرید.

ایکس‌باکس وان با طرح ماین‌کرفت در روز سوم اکتبر وارد بازار خواهد شد.

مایکروسافت هم‌چنین دو دسته هم برای این کنسول طراحی کرده است. به صورت پیش‌فرض دسته‌ی طرح Creeper با کنسول همراه خواهد بود. می‌توانید برای دسته‌ی دوم خود، سراغ دسته‌ی طرح Pig ماین‌کرفت بروید. این دو دسته در روز ۱۲ سپتامبر وارد بازار می‌شوند.

مایکروسافت دیشب هم‌چنین از مدل ویژه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس به اسم Project Scorpio Edition رونمایی کرد که به تعداد محدود تولید می‌شوند و فقط می‌توان آن را به صورت آنلاین پیش‌خرید کرد.

منبع: Kotaku

مطلب ایکس‌باکس وان ایکس با طرح ماین‌کرفت رونمایی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala