بلندی های بادگیر را شاید با نام «عشق هرگز نمی‌میرد» هم بشناسید. این رمان از بهترین رمان‌های کلاسیک دوره‌ی ویکتوریا است. این کتاب را امیلی برونته در سال ۱۸۴۷ نوشته که به خاطر سبک و ساختار جدیدش خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین رمان‌های دنیا تبدیل شد.

این رمان یکی از عجیب‌ترین و شورانگیزترین آثار ادبیات انگلیس است و عجب نیست بگوییم سال‌هاست الهام بخش فیلم، سریال تلویزیونی، تئاتر و حتی موسیقی بوده است.

داستان اصلی کتاب، داستان عشق‌ و دلدادگی اعضا خانواده ارنشا و لینتون و خدمتکاران آن‌ها و در کنار آن کینه و دشمنی بین آن‌ها است.

 

هدیه امروز فیدیبو در تابستانه‌ی کتاب دانلود رایگان کتاب «بلندی‌های بادگیر» است
فراموش نکنید برای دانلود این کتاب تنها تا ساعت ۱۰ صبح فردا وقت دارید

ورود به سایت فیدیبو

عاشقانه‌ترین کتاب انگلیسی زبان

با انتخاب عاشقانه‌ترین جمله عاشقانه تاریخ از رمان «بلندی‌های بادگیر» این کتاب بار دیگر به‌عنوان عاشقانه‌ترین کتاب ادبیات انگلیسی انتخاب شد.

به نقل از ونکوور سان، یک نظرسنجی در برایتون انگلیس انجام شد که نشان می‌دهد از نظر دوستداران ادبیات، یک خط از رمان «بلندی‌های بادگیر» اثر «امیلی برونته»، رمانتیک‌ترین جمله در تاریخ ادبیات انگلیسی است.

در این نظرسنجی جمله‌ «روح از هر چه ساخته شده باشد، جنس روح او و من از یک جنس است» را به‌عنوان عاشقانه‌ترین جمله ادبی انتخاب شد. این جمله‌ای است که این جمله را کاترین ارشاو خطاب به هتکلیف می‌گوید.

داستان زیبای رمان بلندی‌های بادگیر و نثر شاعرانه‌ی آن برای مخاطبان بسیار جذاب است. همچنین هنرمندی نویسنده در بیان احساسات و پرداختن شخصیت‌ها در شده این اثر تا امروز ماندگار شود.

  • برای دریافت کتاب «بلندی‌های بادگیر» کافیست اپلیکیشن یا نرم افزار فیدیبو را دانلود کنید و  این کتاب را به رایگان به کتابخانه شخصیتان اضافه کنید.

دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار فیدیبو

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود برای ویندوز

مطلب بلندی‌های بادگیر؛ عاشقانه‌ترین کتاب انگلیسی زبان برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala