حتما خبرهای مربوط به دوشرکت سامسونگ و ال‌‎جی را دنبال می‌کنید و باخبر هستید که این دوشرکت به زودی پرچم‌دار جدید خود را معرفی خواهند کرد. شرکت ال‌جی با پرچم‌دار LG V30 و شرکت سامسونگ با پرچم‌دار گلکسی نوت ۸.

گوشی‌های سری نوت شرکت سامسونگ همیشه دارای قلم S Pen بوده و قطعا این پرچم‌دار جدید از این امر مستثنی نیست، این درحالی است که شرکت ال‌جی پرچم‌دار جدید خود (LG V30) را بدون قلم معرفی می‌کند. شرکت ال‌جی به‌تازگی دو تیزر از پرچم‌دار جدید خود منتشر کرده که در این تبلیغ به گونه‌ای به شرکت سامسونگ و بی‌نیازی پرچم‌دار جدید ال‌جی به قلم را به رخ رقیب خود می‌کشد. بسیاری از طرفداران شرکت سامسونگ قلم سری نوت سامسونگ را بسیار کاربردی می دانند اما ال‌جی مدعی آن است که این قلم کاربرد خاصی ندارد و ال‌جی V30 بدون قلم هم می‌تواند پیشتاز این رقابت باشد.

براساس اطلاعات منتشرشده LGV30 به طور رسمی در تاریخ ۹شهریور اعلام می‌شود درحالی که سامسونگ پرچم‌دار جدید خود گلکسی نوت ۸ را در تاریخ ۱ شهریور معرفی خواهد کرد. شایعه شده که هر دو گوشی اواخر شهریور به بازار عرضه می‌شوند.

دو تیزر شرکت ال‌جی برای گوشی موبایل ال‌جی V30 را می‌توانید در ویدیوهای زیر تماشا کنید. مانیز به شدت منتظر رونمایی و مقایسه این دوپرچم‌دار جدید هستیم. نظرشما درمورد این دوپرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی و سامسونگ چیست؟

 

مطلب ال‌جی با جدیدترین تیزر LG V30 به سامسونگ طعنه زد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala