شرکت HP یک لپ‌تاپ معرفی کرده که مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی این شرکت است. این مدل که HP Omen X نام دارد از یک نظر قطعا با رقبا متفاوت است. این لپ‌تاپ بهتان امکان می‌دهد که پردازنده مرکزی را اورکلاک کنید تا بتوانید به سرعتی بیش از سرعت رسمی آن برسید.

اخیرا شرکت Acer هم از یک لپ‌تاپ مخصوص بازی جدید رونمایی کرد که از هر نظر برای بازی مناسب به نظر می‌رسد اما لزوما نمی‌توان آن را قوی‌ترین لپ‌تاپ مخصوص بازی دانست که تا به حال دیده‌ایم. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که لپ‌تاپ مخصوص بازی Acer از نظر قیمت (۱۰۰۰ دلار) گزینه‌ای به‌صرفه بود.

اما اگر دنبال یک گزینه فوق‌‎العاده قدرتمند هستید و پول برای‌تان مساله‌ای نیست بد نیست نگاهی هم به مشخصات لپ‌تاپ شرکت HP بیندازید.

این مدل از پردازنده ۷۷۰۰HQ یا ۷۸۲۰K استفاده می‌کند و ۳۲ گیگابایت هم رم دارد. درباره کارت گرافیکی گزینه‌های NVIDIA GeForce GTX 1080 یا GTX 1070 را در اختیار دارید. حافظه داخلی این مدل‌ها هم ۱ ترابایت حافظه NVMe SSDs یا ۱ ترابایت حافظه HDD است. در لپ‌تاپ مخصوص بازی HP تعدادی خنک‌کننده و چندین لوله حرارتی به کار رفته است.

اما در نهایت باید بدانید که HP اعلام کرده قیمت مدلی که از کارت گرافیکی GTX 1070 استفاده می‌کند از ۱۱۹۹ دلار آغاز می‌شود اما اگر بخواهید به طور کامل این لپ‌تاپ را با گزینه‌های رده‌بالای سخت‌افزاری پیشنهاد شده تجهیز کنید قیمت به ۳۶۹۹ دلار می‌رسد.

منبع: Ubergizmo

مطلب HP از لپ‌تاپ مخصوص بازی Omen X رونمایی کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala