شرکت سامسونگ در تاریخ ۳۰ آگوست (هفته آینده) درنمایشگاه IFA  قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خودش را معرفی کند. محصولی که به احتمال زیاد Gear S4  نام خواهد داشت.  دی جی کوه رییس موبایل سامسونگ در گفت‌و‌گو با سایت CNBC این خبر را تایید کرد اما بیشتر از این درباره نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear S صحبت نکرد. به همین دلیل هیچ چیز درباره مشخصات سخت‌افزاری این محصول نمی‌دانیم. اما به احتمال زیاد نام جدید این ساعت‌‌ هوشمند جدید سامسونگ Gear S4 باشد.

آخرین مدل ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 نام داشت که سال گذشته همین موقع معرفی شده بود و با قیمت ۳۵۰ دلار در مهر ماه راهی بازار شد. این شرکت قصد دارد دقیقا یک سال پس از عرضه Gear S3 مدل جدیدتر را راهی بازار کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت هوشمند مدلی داشت که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل قصد دارد مدلی از اپل واچ ۳ راهی بازار کند که به تنهایی از شبکه LTE پشتیبانی می کند.

سری Gear S سامسونگ  قابلیت‌های مناسب و پیشرفته‌ای دارند که کاربری آسان و بی‌دردسر در کنار زیبایی در طراحی آن‌ها از ویژگی های بارز این ساعت‌های هوشمند است و بی‌صبرانه منتظر نسل بعدی این ساعت‌های هوشمند و آشنایی با قابلیت‌های جدیدشان هستیم.

منبع : phonearena

مطلب جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ در IFA معرفی می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala