پس از شایعات فراوران و لو رفتن اطلاعات مختلف، شرکت نیکون رسما دوربین D850 را معرفی کرد. این دوربین جدید که یکی از بهترین محصولات به حساب می‌آید با قیمت ۳۲۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. البته این مبلغ تنها برای بدنه آن خواهد بود که در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه به فروش می‌رسد. دوربین جدید نیکون فول-فریم خواهد بود که می‌تواند گزینه مناسبی برای عکاسان حرفه‌ای باشد.

دوربین نیکون D850 به سنسور ۴۵٫۷ مگاپیکسلی مجهز شده که برای اولین‌بار است روی دوربین‌های نیکون مشاهده می‌کنیم. گفته شده این دوربین در نور کم می‌تواند عکس‌های با کیفیتی ثبت کند. شرکت نیکون از سنسور Expeed 5 برای دوربین جدیدش استفاده کرده.

محصول جدید شرکت نیکون می‌تواند با کیفیت ۴K و با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین می‌توانید فیلم‌های با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه هم ضبط کنید. از دیگر ویژگی‌های دوربین جدید نیکون می‌توانیم به فیلم برداری تایم لپس با کیفیت ۸K اشاره کنیم.

دوربین نیکون D850 از سیستم فوکوس خودکار دوربین D5 بهره می‌برند. این سیستم فوکوس روی ۱۵۳ نقطه تمرکز می‌کند و می‌تواند با سرعت ۷ فریم بر ثانیه عکس بگیرند. این دوربین به حالت عکاسی بدون صدا هم مجهز شده که البته این ویژگی بیشتر روی دوربین‌های بدون آینه دیده می‌شود. سرعت عکاسی در این حالت هم به ۶ فریم برثانیه می‌رسد.

این محصول از کارت حافظه XQD و SD پشتیبانی می‌کند. گفته شده دوربین D850 شرکت نیکون به بلوتوث و وای-فای مجهز شده است.

 

منبع: The Verge

مطلب دوربین نیکون D850 رسما معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala