از قبل از اینکه گوشی گلکسی نوت ۸ معرفی شود، شایعات مختلفی درباره گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ به بیرون درز کرده بودند. گلکسی نوت ۸ با دوربین دوتایی معرفی شد و حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی اس ۹ هم دوربین دوتایی خواهد داشت. اتفاقی که اصلا دور از ذهن نبود. در واقع سامسونگ قصد داشت این کار را با گلکسی اس ۸ هم انجام بدهد که چنین اتفاقی رخ نداد.

 

گلکسی اس ۹ دورببین دوتایی خواهد داشت.

امروز یکی از تحلیلگران معروف دنیای موبایل که بیشتر او را به واسطه صحبت‌هایش پیرامون گوشی‌های اپل می‌شناسیم، خبر دوربین دوتایی S9 را اعلام کرد. «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)  به تازگی درباره محصول جدید سامسونگ صحبت کرده و گفته شده Galaxy S9 هم دو دوربین پشت دارد.

چند وقت پیش شایعه شده بود که Galaxy S9 و گلکسی نوت ۹ به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز نشده‌اند و به نظر می‌رسد که سامسونگ این سنسور را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده است. در ادامه گفته شده که پیش بینی می‌شود که سامسونگ تا آخر سال ۲۰۱۷ بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۸ بفروشد. به احتمال زیاد پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد و کمی بعد تر از آن هم راهی بازار می‌شود.

 

منبع: ۹to5google

مطلب گلکسی اس ۹ هم دوربین دوتایی خواهد داشت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala