با اینکه منتظر هستیم تا در مراسم یک ماه آینده‌ی شرکت اپل، آیفون‌های جدید این شرکت را ببینیم، ولی می‌دانیم که این کمپانی محصولات دیگری را هم معرفی خواهد کرد. احتمالا یکی از این محصولات جدید، مدلی تازه از «اپل تی‌وی» (Apple TV) است. طبق گزارشی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده است، اپل می‌خواهد ست تاپ باکس خود را پس از دو سال به قابلیت‌های پخش و استریم تصاویر ۴K مجهز کند.

اپل می‌خواهد ست تاپ باکس خود را پس از دو سال به قابلیت‌های پخش و استریم تصاویر ۴K مجهز کند.

این ست تاپ باکس یک پردازنده‌ی جدید و قوی‌تر خواهد داشت و از محتوای HDR یا همان High Dynamic Range هم پشتیبانی خواهد کرد. اپل نرم‌افزار تلویزیونی خودش را هم بروزرسانی خواهد کرد و کاربران اپل تی‌وی می‌توانند با توجه به شبکه‌هایی که در آن عضو هستند، پیشنهادهایی دریافت کنند.

مدل جدید اپل تی‌وی پنجمین نسخه‌ی آن خواهد بود. چهارمین ارتقا سخت‌افزاری این دستگاه در اکتبر سال ۲۰۱۵ صورت گرفته بود. در این دو سال گذشته، آمازون یا Roku دستگاه‌هایی عرضه کرده‌اند که نه تنها قیمت پایین‌تری دارند، بلکه قدرت و امکانات بیشتری ارایه می‌دهند.

برای اولین بار نیست که از یک اپل تی‌وی جدید با قابلیت پخش تصاویر ۴K و HDR می‌شنویم و می‌توانیم کم و بیش مطمئن باشیم که در مراسم ماه آینده‌ی اپل از این دستگاه خواهیم شنید.

منبع: The Verge

مطلب اپل احتمالا امسال یک Apple TV جدید عرضه می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala