به تازگی تصاویری از یک مدل جدید ب‌ام‌و گرفته شده که نسخه‌ی M40i  سری X4 جدید را نشان می‌دهد. همان‌طور که از تصاویر پیداست، مدل جدید X4 دست‌خوش تغییرات ظاهری شده تا ما با یک محصولی با ظاهر جدید از این شرکت خودروساز آلمانی روبرو باشیم. در این تصاویر دو مدل M40i و M40d دیده می‌شود. گزارش‌ها از تجهیز یک موتور ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر برای مدل M40i خبر می‌دهند. این پیشرانه قادر است تا توان ۳۳۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون‌متر را تولید کند.

ب‌ام‌و یک جعبه‌دنده‌ی خودکار ۸ سرعته را برای محصول جدیدش درنظر گرفته تا با انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها شاهد یک سواری تند و تیز از این کراس‌اور آلمانی باشیم. در منابعی گفته شده که برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۴٫۶ ثانیه زمان لازم است. حداکثر سرعت ب‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۸ همانند دیگر محصولات این خودروساز روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (۱۵۵ مایل بر ساعت) محدود الکترونیکی شده است.

در مورد مدل دیزلی گفته شده که یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری کواد توربو در این خودرو قرار گرفته است. به همین دلیل، این نسخه توان و گشتاور بیشتری نسبت به نمونه‌ی بنزینی دارد. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر این خودرو قادر است تا توان ۳۹۴ اسب‌بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتون‌متر را تولید کند. احتمالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت شاهد رونمایی و معرفی رسمی این خودرو خواهیم بود.

نظر شما در مورد سبک طراحی جدید X4 چیست؟

منبع: Motor1

مطلب ب‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۹ شکار دوربین عکاسان شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala