چیزی تا عرضه بازی Destiny 2 باقی نمانده است. این بازی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و در تاریخ ۲ آبان ماه هم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. با این حال اگر می‌خواهید دستینی ۲ را روی کنسول بازی کنید، به فضای کافی روی هارد نیاز خواهید داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده بازی Destiny 2 روی ایکس‌باکس وان به ۲۹٫۱۵ گیگابایت فضای خالی روی هارد نیاز دارد. البته این فضا به احتمال زیاد پس از عرضه بازی بیشتر می‌شود. دستینی ۲ از جمله بازی‌ّهایی است که مضامین قابل دانلودی بسیار زیادی خواهد داشت.

در ادامه گفته شده که برای نصب این بازی روی پلی‌استیشن ۴ هم به ۳۰٫۸۷ گیگابایت فضا روی هارد نیاز خواهید داشت که البته این فضا هم قطعا بیشتر خواهد شد.

هنوز مشخص نشده که گیمرهایی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند از چه تاریخی می‌توانند آن را روی کنسول خودشان دانلود کنند. در واقع این اتفاق چند روز زودتر از عرضه بازی رخ می‌دهد. با احتمال زیاد چهار روز قبل از عرضه رسمی بازی، گیمرها می‌توانند آن را روی کنسول‌شان دانلود کنند.

هنوز درباره حجم این بازی روی کامپیوترهای شخصی چیزی نمی‌دانیم؛ اما نسخه کامپیوتر دستینی ۲ با کیفیت ۴K عرضه می‌شود و قطعا بافت‌هایی باکیفیت‌تری خواهد داشت و حجم آن هم بیشتر می‌شود.

منبع:‌ VG247

منبع متن: digikala