شرکت سونی با دست‌ پر به نمایشگاه IFA 2017 آمده بود. این شرکت گوشی‌ها و دوربین جدیدی را معرفی کرد. در کنار آن‌ها هم چند هدفون معرفی کرد. اولین محصول یک هدفون توگوشی بود. سونی به این موضوع اشاره کرد که هدفون‌های توگوشی جدیدش تا سه ساعت شارژ نگه‌می‌دارند. البته سونی گفته که کیس همراه این هدفون‌ها تا دو بار می‌تواند هدست‌ها را شارژ کند. پس می‌توانید ۹ ساعت موسیقی گوش کنید، اما با دو بار شارژ کردن. هر بار شارژ کردن کامل این هدست‌ها هم ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. این محصول WF-1000X نام دارد.

سونی در کنار این محصول، از نسل جدید هدفون‌هایش هم رونمایی کرد.  سونی تکنولوژی جدیدی برای حذف صدای مزاحم روی این هدفون‌ها قرار داده که به صورت هوشمند عمل می‌کنند. این هدفون متوجه شرایط کاربر و محیطی که در آن حضور دارد می‌شود و صداهای مزاحم را با توجه به شرایط حذف می‌کند. این هدفون جدید WH-1000XM2 نام دارد.

سومین هدفونی که سونی نشان داد، یک هدفون دورگردنی به اسم WI-1000X بود. تمام این سه هدفون جدید به تکنولوژی حذف صدای مزاحم مجهز شده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده هر سه هدفون جدید سونی در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه راهی بازار می‌شود. WF-1000X با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود و مدل WI-1000X هم ۲۹۹ دلار قیمت دارد. هدفون WH-100XM2 هم با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

 

منبع: theverge

منبع متن: digikala