شرکت جابرا هدفون‌های جدیدی به نمایشگاه IFA 2017 آورده است. هدفون‌های Elite 25e این شرکت دورگردنی هستند و طبق ادعای جابرا می‌توانند ۱۸ ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کنند. جابرا هم‌چنین می‌گوید که این هدفون جدید آن‌ها می‌تواند تا ۲۲ روز در حالت استندبای باتری نگه دارد.

قیمت ۸۰ دلاری این هدفون نه زیاد است و نه کم.

به غیر از باتری خیلی خوب، هدفون Elite 25e هم‌چنین میکروفونی دارد که در مقابل باد مقاوم است. این هدفون هم‌چنین ضدآب است و گواهی IP54 دریافت کرده. می‌توان همزمان دو دستگاه را با اتصال بلوتوث به این هدفون جابرا متصل کرد؛ طوری که می‌توانید برای مثال این هدفون را به یک موبایل و یک آیپاد متصل کند و همانطور که همزمان با یکی موسیقی گوشی می‌دهید، با دیگری تلفن جواب دهید. یک کلید هم برای فعال کردن Siri یا Google Assistant روی هدفون Elite 25e قرار داده شده است.

هدفون Elite 25e جابرا بسیار سبک است و فقط ۴۸ گرم وزن دارد. بدنه‌ی آن هم جنس منعطفی دارد. قیمت ۸۰ دلاری این هدفون نه زیاد است و نه کم، ولی با توجه به کارایی بسیار زیادی که دارد، می‌توان به خرید این این هدفون جدید جابرا فکر کرد.

جابرا حرفی از تاریخ عرضه ی Elite 25e نزده است، ولی از همین حالا می‌شود این هدفون را در وب‌سایت رسمی این شرکت پیش‌خرید کرد.

منبع: The Verge

مطلب باتری هدفون جدید جابرا ۱۸ ساعت دوام می‌آورد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala