شرکت بازی‌سازی کپ‌کام (Capcom) خبر از عرضه‌ی بازی «شورش مردگان ۴» روی کنسول پلی‌استیشن۴ داده است. نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ این بازی Dead Rising 4: Frank’s Big Package نام‌گذاری شده است و تمام محتوای دانلودی که تا به حال برای این بازی عرضه شده بود را در خودش جای داده است. در کنار محتوای دانلودی اضافه، یک بخش جدید هم به اسم Capcom Heroes در این نسخه اضافه شده است.

در کنار محتوای دانلودی اضافه، یک بخش جدید هم به اسم Capcom Heroes در این نسخه اضافه شده است.

طبق گفته‌ی سازندگان بازی، بخش جدید Capcom Heroes نحوه‌ی بازی کردن شورش مردگان ۴ را تغییر می‌دهد. در این بخش بازی‌کننده‌ها باید لباس‌های شخصیت‌های کلاسیک بازی‌های کپ‌کام را به تن کنند و حرکات عجیب و غریبی انجام دهند. می‌توانیم در تریلر منتشر شده از Dead Rising 4: Frank’s Big Package ببینیم که او لباس شخصیت اصلی بازی Ghost Trick یا لباس مگامن را می‌پوشد که هر کدام قدرت‌های خاصی به او می‌دهند.

این بخش جدید توسط یک بروزرسانی رایگان، همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی شورش مردگان ۴، به دو نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر اضافه خواهد شد. شورش مردگان ۴ سال گذشته به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، با این حال این انحصار یک سال زمان داشت.

می‌توانید در روز پنجم دسامبر شورش مردگان ۴ را برای پلی‌استیشن۴ تهیه کنید. تریلر و تصاویر این نسخه‌ی بازی را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: Polygon

مطلب Dead Rising 4 پاییز امسال روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala