یکی دو تیزر و تریلر از FIFA 18 دیده‌ایم و کم و بیش می‌دانیم که قرار است امسال با چه بازی طرف باشیم، اما الکترونیک آرتز با عرضه‌ی یک تریلر جدید از بخش داستانی این بازی، صحنه‌ها و بازیکن‌هایی که قرار است با آن‌ها روبرو شویم را به ما نشان داده است. تریلر بخش داستانی FIFA 18 که The Journey: Hunter Returns نام دارد مجموعه‌ای بزرگ از بازیکن‌های مطرح فوتبال را در خودش جای داده است.

الکترونیک آرتز از بازیکن‌های بزرگی در The Journey: Hunter Returns استفاده کرده است.

بخش داستانی FIFA 18 داستان «آلکس هانتر» را ادامه می‌دهد. آلکس هانتر را در نسخه‌ی سال گذشته برای اولین بار دیدیم. این بازیکن این بار انتخاب‌های سختی را مقابل خود می‌بیند، چون یک بازیکن بین‌المللی شده است و باشگاه‌هایی مثل «بایرن مونیخ»، «آتلتیکو مادرید» یا «پاریس سن ژرمن» به دنبال جذب او هستند. آلکس هانتر بزرگ‌ترین تصمیمات زندگی خودش را در بخش داستانی FIFA امسال انجام خواهد داد.

الکترونیک آرتز از بازیکن‌های بزرگی در The Journey: Hunter Returns استفاده کرده است. قرار است کسانی مثل «کریستیانو رونالدو»، «آنتوان گریژمان»، «توماس مولر»، «تیری آنری» یا «ریو فردیناند» را ببینیم. «جیمز هاردن»، بازیکن بزرگ NBA هم به عنوان یک بازیگر در بخش داستانی FIFA 18 حضور خواهد داشت.

تریلر The Journey: Hunter Returns را در ادامه ببینید. می‌توانید یک ماه دیگر FIFA 18 را تهیه کنید. بخش داستانی فقط روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و پلی‌استیشن۴ وجود خواهد داشت.

 

منبع: Polygon

مطلب بخش داستانی FIFA 18 پر از بازیکن‌های مطرح است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala