کل‌کل ماشین‌بازها بین برندها و خودروسازهای ملیت‌های دیگر همیشه جذابیت بی‌حد و مرزی داشته؛ از مقایسه‌ی شرکت‌های وطنی بنز و ب‌ام‌و، فورد و شورولت، فراری و لامبورگینی گرفته تا به رخ کشیدن اصالت خودروسازهای آلمانی، آمریکایی و ایتالیایی. البته اگر شانس بیاوریم که متوجه جنبه گپ‌وگفت دوستانه این کل‌کل‌ها باشیم، می‌تواند حس خوبی را از این صحبت‌ها تجربه کنیم و با مطالعه‌ی بیشتر، دانش خودمان را هم بالاتر ببریم. نمونه‌های دیگر این گپ‌و‌گفت‌ها را می‌توانیم در تیم‌های فوتبال و شرکت‌های تکنولوژی ببینیم.

نکته‌ی جالب اینجاست که این کل‌کل‌ها همیشه به خودرودوستان محدود نمی‌شود و دایره‌ی آن گسترده‌تر می‌شود. شرکت‌ها برای تبلیغات محصولات خود هم دست به چنین اقدامی می‌زنند تا با به رخ کشیدن کیفیت بالای محصول خود به رقیب، شور و هیجان زیادی را به هوادارن خود منتقل کنند. در همین راستا، ب‌ام‌و به تازگی تصمیم گرفته برای محصول جدید خود یعنی ب‌ام‌و i3s یک تیزر هیجان‌انگیزی با چنین هدفی را بسازد.

در این کلیپ شما یک درگ ساده‌ی خیابانی بین دوج چارجر و ب‌ام‌و i3s را می‌بینید. ب‌ام‌و i3s نسخه‌ی اسپرت i3 است که ظاهرش کمی اسپرت‌تر شده و قدرت بیشتری نسبت به اتاق استاندارد خود دارد. این خودرو ظرف ۳٫۷ ثانیه از حال سکون به سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. رسیدن از صفر تا صد برای این آلمانی فقط ۶٫۹ ثانیه زمان می‌برد. ب‌ام‌و i3s به یک پیشرانه‌ی ۱۸۴ اسب‌بخاری و ۲۷۱ نیوتون‌متری مجهز شده است. اگرچه این دو خودرو دنیای مختلفی دارند و در یک کلاس و دوره مشابه قرار ندارند، ب‌ام‌و خواسته تا با ساخت یک تیزر مهیج طرفداران خودش را به وجد بیاورد و قدرت ماشین هیبریدی جدید را به رخ ماسل‌بازها بکشد! در ادامه تیزر را ببینید و نظرتان را در کامنت‌ها به ما بگویید.

منبع: insideevs

مطلب تبلیغ جدید ب‌ام‌و i3s را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala