با عرضه مایکروسافت ایکس‌باکس وان ایکس، بلاخره کنسولی به بازار می‌آید که قادر است کیفیت واقعی ۴K را هنگام بازی کردن در اختیار کاربر بگذارد. این اتفاق بسیار هیجان‌انگیز است البته در شرایطی که قبلا خودتان را آماده کرده‌ باشید و تلویزیون مناسب برای این دستگاه را خریده باشید. اگر این سوال برای‌تان ایجاد شده که چه تلویزیونی می‌تواند انتخاب مناسبی برای بازی با ایکس‌باکس باشد باید بدانید بخش ایکس‌باکس مایکروسافت با توجه به یک برنامه شراکت با سامسونگ، تلویزیون‌های این شرکت را به عنوان بهترین گزینه بازی با ایکس‌باکس جدید معرفی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده با ایکس‌باکس همکاری می‌کند و در یک برنامه بازاریابی تلاش دارد در کنار تبلیغ تلویزیون‌های ۴K خودش به عنوان شریک رسمی ایکس‌باکس وان ایکس در کنار مایکروسافت قرار بگیرد. البته این خبر اصلا به این معنا نیست که نتوانید برای استفاده از ایکس‌باکس جدید تلویزیون دیگری را به کار گیرید. این قضیه صرفا به این معنا است که احتمالا استفاده از تلویزیون‌های سامسونگ می‌تواند باعث تجربه کاربری بهتری برای‌تان شود.

براساس آنچه مایک نیکولز، مدیر ارشد بخش بازاریابی ایکس‌باکس اعلام کرده ایکس‌باکس وان ایکس برای اولین‌بار کیفیت ۴K واقعی را هنگام بازی کردن در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ این کیفیت ۴۰ درصد بیش از آن چیزی است که کنسول‌های دیگر در اختیار کاربران می‌گذارند. او افزوده تلویزیون‌های QLED 4K سامسونگ راه مطلوب بازی با ایکس‌باکس وان ایکس است و ما بسیار خوشحالیم که قرار است در ایالات متحده با سامسونگ همکاری کنیم و تجربه بازی ۴K عمیقی را در اختیار کاربران بگذاریم.

منبع: Ubergizmo

مطلب چه تلویزیونی برای بازی با ایکس‌باکس وان ایکس مناسب است؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala