تصور کنید که یک روز جمعه به برج میلاد یا مرکز خرید کوروش تهران رفته‌اید و آن‌جا با یک پدیده‌ی عجیب و غریب مواجه می‌شوید… مردم دور یک شئ بزرگ که سر و صدای زیادی بر پا کرده جمع شده‌اند و بعضی‌ها از شادی جیغ می‌کشند! نزدیک‌تر می‌روید و متوجه می‌شوید که آن شئ بزرگ و پر سر و صدا یک آواز آشنا می‌خواند و اگر دهه شصتی باشید، حسی نوستالژیک به شما منتقل می‌کند. ظاهرا که این پدیده‌ی عجیب را دیجی‌کالا آن وسط نصب کرده و اتفاقات هیجان‌انگیزی دور و بر آن رخ می‌دهد…

 

با دست خالی به مراکز خرید بروید!

از هفته‌ی آینده تا پیش از شروع مدارس به مراکز خرید بزرگ تهران سر بزنید و البته حواستان باشد که دست خالی بروید! اگر دیدید که مردم دور یک شئ بزرگ جمع‌ شده‌اند، همان‌جا بروید و اگر توانستید، راه خود را از میان جمعیت باز کنید. اتفاقات هیجان‌انگیزی برای شما می‌افتد و شاید دست پر به خانه بازگردید.

در روزهای آینده چشم از دیجی‌کالا بر ندارید، سر نخ‌های بیشتری در راه است…

 

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه را از دست ندهید

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه، جمعه‌ی گذشته شروع شد و تا ۵ مهر ادامه دارد. جشنواره‌ای که در آن، صدها قلم لوازم مدرسه با تخفیف‌ باورنکردنی فروخته می‌شود.

با ورود به سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توانید همه‌ی لوازم مورد نیاز برای مدرسه و دانشگاه را در این جشنواره با تخفیف بخرید. علاوه بر این، می‌توانید در طرح «مهر می‌تابد» هم شرکت کنید. در طرح مهر می‌تابد، در کنار همه‌ی لوازمی که برای خود یا فرزندتان تهیه می‌کنید، می‌توانید چند هدیه‌ی کوچک برای کودکان مناطق محروم بخرید تا دیجی‌کالا این هدایا را به دست این کودکان برساند.

 

برای ورود به جشنواره‌ روی لینک زیر کلیک کنید:

بازگشت به مدرسه

 

مطلب منتظر اتفاقات هیجان‌انگیز در بازگشت به مدرسه باشید… برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala