به نظر می‌رسد که شایعاتی که چند ماه پیش درباره‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Okami شنیده بودیم، حقیقت دارند. به تازگی نظام رده بندی بازی‌ها در کره‌ی جنوبی نسخه‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر بازی Okami HD را رده بندی سنی کرده است.

Okami برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روی کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود.

جند ماه پیش بود که چند فروشگاه بازی Okami HD را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ در لیست محصولات خود قرار داده بودند و زمان عرضه‌ی آن را ۱۲ دسامبر اعلام کرده بودند.

بازی Okami را «هیدکی کامیا» (Hideki Kamiya) ساخته است. همانطور که احتمالا می‌دانید، کامیا کارگردان بازی‌هایی مثل «رزیدنت اویل ۲»، «دویل می کرای» و هم‌چنین «بایونتا» است. مثل دیگر بازی‌های این کارگردان ژاپنی، بازی Okami هم یک اکشن ماجراجویی است؛ با این حال، سلاح اصلی شما در Okami یک قلم ژاپنی است. با استفاده از یک قلم می‌توانید در دنیای بازی نقاشی یا دشمن‌های بازی را از وسط نصف کنید.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روی کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود. دو سال پس از این عرضه و به خاطر مکانیک نقاشی و قلم در Okami، شرکت کپ‌کام تصمیم گرفت تا این بازی را به کنسول Wii هم بیاورد. این بازی سپس در سال ۲۰۱۲ به صورت بازی‌سازی شده و با اسم Okami HD روی کنسول پلی‌استیشن۳ عرضه شد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی، تریلری از نسخه‌ی پلی‌استیشن۳ آن در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: VG247

مطلب Okami احتمالا تا چند ماه دیگر روی PS4 و Xbox One عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala