اپل در کنفرانس دیروز خود، به غیر از رونمایی از آیفون‌های جدید خود، درباره‌ی نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS هم صحبت کرد. اپل گفت که iOS 11 در روز ۱۹ سپتامبر یعنی تا یک هفته‌ی دیگر برای دستگاه‌های این شرکت عرضه خواهد شد. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، گوشی‌های جدید این شرکت یعنی iPhone 8، iPhone 8 Plus و iPhone X از همان ابتدا با iOS 11 عرضه می‌شود. با این حال، نگرانی زیادی وجود ندارد، چون قرار است بیشتر دستگاه‌های اپل به iOS 11 بروزرسانی شوند.

قرار است بیشتر دستگاه‌های اپل به iOS 11 بروزرسانی شوند.

اگر آیفون یا آیپد خیلی قدیمی دارید، باید قید iOS 11 را بزنید، ولی با نگاهی به لیست دستگاه‌هایی که از نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید ببینید که پشتیبانی شگفت‌انگیز اپل از دستگاه‌های قدیمی خود هنوز هم ادامه دارد.

گوشی iPhone 5 و هر گوشی و تبلت دیگری که قبل از این دستگاه عرضه شده، به iOS 11 آپدیت نمی‌شود. البته اگر واقعا هنوز از دستگاه‌هایی با این قدمت استفاده می‌کنید، شاید بد نباشد به فکر ارتقا آن‌ها بیافتید.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که قابلیت‌های iOS 11 دستگاه به دستگاه فرق می‌کند و حتی اگر دستگاه شما به این نسخه از سیستم عامل اپل هم بروزرسانی شود، دلیل نمی‌شود تا بتوانید از تمام قابلیت‌ها استفاده کنید.

منبع: Phone Arena

مطلب تمام دستگاه‌هایی که به iOS 11 بروزرسانی می‌شوند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala