زمانی که حرف از بازی‌های موبایلی به میان می‌آید، احتمالا به استودیوی بازی‌سازی بتسدا سازنده  مجموعه بازی‌های Fallout فکر نمی‌کنید؛ اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که همین استودیو به مناسبت عرضه بازی Fallout 4 نسخه موبایلی از این عنوان به نام Fallout Shelter برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کرد. این بازی در دو هفته اول به فروش ۵٫۱ میلیون دلار دست پیدا کرد.

حالا دو سال از زمان عرضه این عنوان گذشته است. استودیوی بتسدا اعلام کرد که بازی Fallout Shelter تا این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون گیمر داشته است. البته بسیاری از این گیمرها شاید این عنوان را دیگر بازی نکنند، اما همین‌ که ۱۰۰ میلیون نفر این عنوان را تجربه کرده‌اند در نوع خودش بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.

استودیوی بتسدا اعلام کرد که تا این لحظه نزدیک به ۱ میلیارد Dwellers در بازی ساخته شده و دنیای پسا‌آخرالزمانی این بازی را جست‌وجو کرده‌اند. نزدیک به ۷٫۵ میلیارد بار این بازی در مراحل مختلف انجام شده‌ و بیش از ۳۸۵ میلیون ساعت هم بازی شده است. به مناسبت ۱۰۰ میلیون گیمری که این عنوان را تجربه کرده‌اند، جشنی به مدت ۵ روز برپا خواهد شد. همچنین گیمرها در طول این مدت می‌توانند روزانه ۱۰ دلار پول داخل بازی دریافت کنند.

 

منبع: bethesda

منبع متن: digikala