پورشه با جدیدترین مدل ۹۱۱ GT2 RS در نمایشگاه خودرو فرانکفورت حاضر شده است. پورشه این محصول خود را در نمایشگاه بازی E3 امسال هنگام معرفی بازی Forza Motorsport 7 رونمایی کرد. حالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فرصتی پیش آمده تا علاقمندان و خبرنگاران حوزه خودرو از نزدیک با این آلمانی دیدار کنند. در ادامه می‌توانید کلیپی کوتاه از این خودروی هیجان‌انگیز را ببینید.

GT2 RS از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر تخت با حجم ۳٫۸ لیتر بهره می‌برد. به لطف سیستم تویین توربوی این پیشرانه شاهد تولید حداکثر توان ۷۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون‌متر هستیم. پورشه GT2 RS تنها به ۲٫۸ ثانیه، زمان نیاز دارد تا وزن ۱۴۷۰ کیلوگرمی خود را از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. هم‌چنین برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در این خودرو تنها به ۸٫۳ ثانیه زمان احتیاج دارید. حداکثر سرعت این آلمانی هیجان‌انگیز ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پورشه پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در نوربرگرینگ رکورد سرعت را با ۹۱۱ GT2 RS بزند؛ بدین صورت که این مدل زمانی به مراتب بهتر از مدل ۹۱۸ اسپایدر را در کارنامه‌ی خود ثبت کند. پورشه ۹۱۸ اسپایدر در سال ۲۰۱۳ توانست با زمان‌گیری ۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه در پیست نوربرگرینگ به عنوان یکی از سریع‌ترین و پرشتاب‌ترین سوپراسپرت‌های دنیا شناخته شود. حال باید دید که آیا GT2 RS می‌تواند از این هایپرکار در نوربرگرینگ سریع‌تر باشد؟

منبع: AutoExpress

مطلب نگاهی به پورشه ۹۱۱ GT2 RS در نمایشگاه خودرو فرانکفورت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala