در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، فراری با یک خودروی هیجان‌انگیز ظاهر شد. این ایتالیایی مغرور “پُرتوفینو” (Portofino) نام دارد که به عنوان خودروی پایین‌رده‌ی فراری شناخته می‌شود.

فراری پُرتوفینو می‌توانید به عنوان یکی از رقبای خطرناک با ب‌ام‌و M5 رقابت کند. این اتومبیل GT دو در روباز، ظرفیت چهار سرنشین دارد و به یک پیشرانه‌ی قدرتمند مجهز شده است. فراری پرتوفینو از یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی مجهز به سامانه‌ی توربوشارژر بهره می‌برد که با حجم ۳٫۹ لیتر توانایی تولید حداکثر توان ۵۹۲ اسب‌بخار را دارد. این درحالی است که ب‌ام‌و با پیشرانه‌ی ۴٫۴ لیتری توانی مشابه تولید می‌کند. درعوض درنظر داشته باشید که گفته می‌شود، فراری احتمالا این مدل را با قیمت ۲۰۵ هزار دلار به بازار عرضه می‌کند که حدود ۸۰ هزار دلار از رقیب آلمانی خود گران‌تر است!

به لطف همین پیشرانه‌ی توانمند فراری، شاهد صفر تا صد ۳٫۵ ثانیه‌ای هستیم. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۹ مایل بر ساعت بوده که معادل ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود. در داخل شاهد طراحی اسپرت ولی در عین حال راحت برای سرنشینان هستیم. فراری در محصول جدید خود از سیستم اینفوتینمنت استفاده کرده است. هم‌چنین در کابین فراری Portofino شاهد حضور نمایشگر لمسی با ابعاد ۱۰٫۲ اینچی هستیم که به راحتی می‌توان اطلاعات مختلف را در آن مشاهده کرد.

 

منبع: AutoExpress

مطلب جانشین فراری کالیفرنیا در فرانکفورت رونمایی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala