چند وقت پیش کریستین رونالدو با شرکت بوگاتی برای ساخت کلیپ تبلیغاتی همکاری کرد و آن را در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام خود قرار داد. در این ویدیو، کریستین رونالدو سوار جدیدترین مدل بوگاتی یعنی شیرون (Chiron) می‌شود که در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

خب طبیعتا، دیدن این کلیپ برای هواداران رونالدو، علاقمندان فوتبال و خودرودوستان بسیار هیجان‌انگیز است. بوگاتی شیرون یک هایپرکار بی‌نظیری است که از قلب تپنده‌ی ۱۶ سیلندر با حجم ۸ لیتر بهره می‌برد. این پیشرانه‌ قادر است حداکثر توان ۱۵۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون‌متر را تولید کند. پیش از این کلیپ‌هایی از تست شتاب ۰ تا ۴۰۰ و ۰ تا ۴۰۰ تا صفر کیلومتر بر ساعت از بوگاتی شیرون را برایتان قرار دادیم. در زمان‌گیری، شیرون موفق شده بود تا در تست واقعی تنها ظرف ۳۲٫۶ ثانیه از وضعیت ساکن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند!

بوگاتی شیرون رسما نماد فناوری و اوج مهندسی خودرو در دنیاست. نمای پشتی شیرون بسیار جذاب و اسپرت است اما بسیاری طراحی نمای جلوی مدل قبلی بوگاتی یعنی ویرون (Veyron) را بیشتر از مدل جدید شیرون می‌پسندند. شما نظرتان در مورد طراحی بوگاتی شیرون چیست؟


مطلب رانندگی کریستین رونالدو با بوگاتی شیرون برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala