به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ گوشی‌های جدیدی راهی بازار کند. گوشی که عضو جدیدی از خانواده سری U می‌شود که با اسم رمز Ocean هم شناخته می‌شوند. شرکت اچ‌تی‌سی تا این لحظه گوشی‌های HTC U Ultra، HTC U Play و HTC U 11 را راهی بازار کرده و باید منتظر مدل‌های بعدی هم باشیم.

شایعه شده که شرکت اچ‌تی‌سی می‌خواهد سه مدل جدید راهی بازار کند. مدل‌هایی که فعلا با اسم رمز Harmony، Lite و Master شناخته می‌شوند. دو مدل Harmony و Master  به احتمال زیاد به صفحه نمایش ۶ اینچی مجهز شده‌اند. البته گفته شده مدل Harmony به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و مدل Master از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۹ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در ادامه به این موضوع اشاره شده که مدل Master از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دروبین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

مدل آخر که Lite نام دارد به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با ۴ گیگابایت رم مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. به نظر می‌رسد که این گوشی هم سخت افزار خوبی دارد و به عنوان یک محصول رده پایین شناخته نمی‌شود. شایعات می‌گویند که گوشی‌های Master و Lite اواخر آبان ماه راهی بازار می‌شود و مدل Harmony هم اوایل دی ماه در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

به احتمال زیاد این سه گوشی مهمترین محصولات شرکت اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ خواهند بود.

منبع: slashleaks

منبع متن: digikala