همانطور که احتمالا به خاطر دارید، سونی در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017 خبر از بازسازی یکی از بزرگ‌ترین عناوین خود داد. قرار است که بازی «سایه‌ی کلسوس» (Shadow of the Colossus) برای کنسول پلی‌استیشن۴ بازسازی شود. استودیوی بازی‌سازی BluePoint Games وظیفه‌ی بازسازی این عنوان را برعهده گرفته و قرار است که در بازسازی سایه‌ی کلسوس از موتورپایه‌ی «آخرین محافظ» (The Last Guardian) استفاده شود.

بازی تمام و کمال با نسخه‌ی اصلی که روی پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود، فرق دارد.

سونی اطلاعات زیادی از این بازسازی ارایه نداده، ولی اخیرا توانسته‌ایم به لطف تریلری تازه‌، درباره‌ی کیفیت این بازسازی بیشتر بدانیم. در طول کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه توکیو گیم شو، تریلری جدید از بازسازی Shadow of the Colossus نمایش داده شد.

می‌توانیم در تریلر جدید بازسازی Shadow of the Colossus ببینیم که بازی تمام و کمال با نسخه‌ی اصلی که روی پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود، فرق دارد. بالا رفتن کیفیت نورپردازی و بافت‌ها به کنار، حتی انیمیشن‌های غولآخرهای بازی هم پیشرفت کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر بازسازی Shadow of the Colossus را در ادامه ببینید. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود، ولی نمی‌دانیم دقیقا در چه زمانی از این سال.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

مطلب تریلر جدید بازسازی Shadow of the Colossus را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala