به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد یک ویژگی جدید را به اپلیکیشن اندرویدی خود اضافه کند. نوعی ویژگی که باعث می‌شود اپ اندرویدی نسبت به اپ iOS این شبکه‌ اجتماعی یک برتری پیدا کند. این ویژگی بهتان می‌گوید کدام یک از دوستان‌تان شما را فالو می‌کنند. البته این قابلیت شما را از دست اپ‌های آنفالویاب خلاص نمی‌کند چون آن دسته از اپلیکیشن‌ها بهتان در لحظه یادآوری می‌کند که چه کسی شما را آنفالو کرده اما با این قابلیت صرفا اگر به صفحه افراد سر بزنید می‌توانید متوجه شوید که آن‌ها شما را فالو می‌کنند یا نه. این ویژگی که «follows you» نام دارد در تست بتای اپ اندرویدی سر و کله‌اش پیدا شده. در حال حاضر این قابلیت به شکلی کاملا محدود عرضه شده و تنها تعداد معدودی از کاربران قادرند آن را ببینند.

با این قابلیت زمانی که به صفحه هر کاربر بروید در صورتی که او شما را دنبال کند، یک تگ «follows you» در همان بخش بیوگرافی کاربر می‌بینید. این امکان بسیار شبیه امکانی است که توییتر در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این قابلیت کوچک در عمل باید خیلی وقت پیش در اپ اینستاگرام به کار گرفته می‌شد. به هر حال به زودی این قابلیت فعال خواهد شد بنابراین الان زمان خوبی است که سراغ بعضی از فالوورهاتان بروید که تا حال دنبال‌شان نمی‌کردید؛ چون به زودی از طریق این ویژگی متوجه می‌شوند رفاقت‌شان با شما صرفا یک طرفه بوده.

در پایان به این موضوع هم اشاره کنیم که کاربران iOS احتمالا باید بیش از کاربران اندروید منتظر این ویژگی بمانند. این قابلیت در حال حاضر در پلتفرم اندروید در حال آزمایش است و احتمالا پس از همه‌گیر شدن آن در اپ اندرویدی به iOS هم خواهد رسید.

‌‌

منبع: Wccftech


مطلب اینستاگرام به‌شما می‌گوید چه کسانی فالوتان می‌کنند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala