از همان زمانی که «ریزر» (Razer) کمپانی Nextbit را خرید، پیش‌بینی کرده بودیم که ریزر بخواهد یک گوشی هوشمند بسازد. شایعاتی هم کم و بیش در این باره شنیده بودیم. مدیرعامل ریزر این شایعات را تایید کرده است: دستگاه موبایل ریزر به زودی رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل ریزر، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که مشغول ساخت یک دستگاه موبایل هستند.

«مین لیانگ تان»، مدیرعامل ریزر، اخیرا در مصاحبه‌ای به خبرگزاری CNBC گفته است که مشغول ساخت یک دستگاه موبایل هستند. متاسفانه او اطلاعات زیادی از دستگاه‌شان ارایه نداد و دقیقا نمی‌دانیم این دستگاه موبایل چیست. منظور مدیر عامل ریزر می‌تواند یک گوشی هوشمند یا یک دستگاه بازی همراه باشد.

مدیرعامل ریزر گفته است: «یکی از شایعات داغ پیرامون ریزر می‌گوید که ما مشغول ساخت یک دستگاه موبایل هستیم. می‌توانم تایید کنم که مشغول کار روی یک دستگاه موبایل هستیم که برای گیمرها و مخاطبان صنعت سرگرمی ساخته شده. انتظار داریم تا پایان سال آن را عرضه کنیم.»

با این حال، این جمله‌ی مین لیانگ تان کاری می‌کند که ذهن‌مان بیشتر به سمت یک گوشی هوشمند برود: «نگاهی طولانی مدت به بازار موبایل داریم. بخش بزرگی از گیمرها به بازار بازی‌هیا موبایل هم نگاه می‌کنند و با توجه به همین موضوع پیش رفته‌ایم.»

کمپانی Nextbit پیش از این گوشی «رابین» را ساخته بود که اصلا کیفیت و طراحی جالبی نداشت. انتظار داریم گوشی هوشمند ریزر هم مثل دیگر محصولاتش، زیبا، با کیفیت و صد البته بسیار گران باشد.

منبع: CNBC

مطلب گوشی هوشمند ریزر تا پایان سال عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala