تا این لحظه قاب‌های مختلفی را برای گوشی‌های گلکسی اس ۸ و ال‌جی G6 دیده‌ایم که شرکت ZeroLemon آن‌ها را تولید می‌کند. قاب‌هایی که باعث می‌شوند ظرفیت باتری گوشی هم افزایش پیدا کند. در واقع قاب‌های ZeroLemon نقش پاوربانک را هم ایفا می‌کنند. حالا مدل جدیدی از این قاب‌ها معرفی شده که برای گلکسی نوت ۸ ساخته شده‌اند. اگر فکر می‌کنید که باتری این تلفن همراه هوشمند برای صفحه نمایش QHD+ آن مناسب نیست، شاید این قاب گزینه مناسبی برای‌تان باشد.

قاب ZeroLemon یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در خودش قرار داده است. البته این قاب ظاهر زیبای نوت ۸ را خراب می‌کند و اندازه گوشی را هم بزرگ‌تر خواهد کرد. روی این قاب چهار چراغ LED قرار گرفته که وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهد. LEDهایی به رنگ‌های سفید، سبز، آبی و قرمز که به ترتیب از ظرفیت ۱۰۰درصد تا ۱درصد را نشان خواهند داد.

این قاب باعث می‌شود که بتوانید ۳۵ ساعت بیشتر تماس تلفنی برقرار کنید، ۱۳۸ بیشتر گوشی را در حالت آماده به‌کار قرار دهید، ۷۵ ساعت بیشتر موسیقی گوش کنید، ۲۴ بیشتر ویدیو ببینید و ۱۶ ساعت بیشتر بازی کنید.

اگر زیاد مسافرت می‌روید و یا به شارژ گوشی در طول روز نیاز دارید، شاید این قاب‌ها نظر شما را به سمت خودشان جلب کنند. البته همیشه می‌توانید از پاوربانک هم استفاده کنید.  این قاب در حالی با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود که می‌توانید پاوربانک‌هایی با همین ظرفیت و حتی بیشتر خریداری کنید.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala