شرکت گوگل به‌روزرسان جدیدی برای اپلیکیشن محبوب گوگل فوتوز (Google Photos) منتشر کرد. این به‌روزرسان که ورژن برنامه را به ۳٫۶ ارتقا می‌دهد باعث می‌شود که کاربران بتوانند سریع‌تر ویدیوهایشان را با افرادی که اینترنت نامناسبی دارند به اشتراک بگذارند.

روند کار این به‌روزرسان به این صورت است که در ابتدا یک نسخه پشتیبان کم حجم از ویدیوها گرفته می‌شود. این نسخه کم حجم سریع‌تر آپلود می‌شود و سریع‌تر می‌شود آن را با افراد دیگر به اشتراک گذاشت. زمانی که کاربر به منطقه‌ای رسید که اینترنت خوبی داشت نسخه اصلی که حجم بیشتری دارد جایگزین نسخه قبلی می‌شود.

 

در به‌روزرسان جدید گوگل فوتوز کاربران سریع‌تر می‌توانند ویدیوهای خودشان را آپلود کنند.

البته این ویژگی جدید برای افرادی که اینترنت پرسرعتی هم دارند جالب خواهد بود.  آن‌ها می‌توانند با سرعت بیشتری از ویدیوهای ۴K خودشان نسخه پشتیبان تهیه کنند. برنامه گوگل فوتوز این امکان را هم در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند با اضافه کردن دوستان‌شان به این اپلیکیشن عکس‌های مشترک‌شان را مشاهده کنند.

ویژگی جدید آپلود ویدیوها روی برنامه گوگل فوتوز فعلا برای نسخه اندروید این اپلیکیشن فعال شده و مشخص نیست که نسخه iOS آن در چه زمان این به‌روزرسان جدید را دریافت می‌کنند.

 

منبع: ۹to5google

منبع متن: digikala