زمانی که اینستاگرام قابلیت استوری خود را راه انداخت، افراد زیادی به این شبکه‌ی اجتماعی به خاطر تقلید از اسنپ‌چت خرده گرفتند. با این حال، قابلیت استوری اینستاگرام آن‌قدر محبوب و بزرگ شده است که دیگر برای کسی مهم نیست از کجا آمده است. فیس‌بوک سعی کرده این قابلیت‌ها را به فیس‌بوک و واتس‌اپ هم بیاورد، ولی آن‌ها به اندازه‌ی اینستاگرام محبوب نشده‌اند.

امکان پست مستقیم ایستوری‌های اینستاگرام به فیس‌بوک فراهم شده است.

فیس‌بوک می‌خواهد محبوبیت و استفاده از استوری‌های فیس‌بوک را هم بیشتر کند و در جدیدترین اقدام خود، امکان پست مستقیم ایستوری‌های اینستاگرام را به فیس‌بوک فراهم کرده است. می‌توان از این پس استوری‌ها را به صورت همزمان روی فیس‌بوک و اینستاگرام پست کرد.

یعنی اگر از معدود افرادی هستید که از استوری‌های فیس‌بوک استفاده می‌کنید، از این پس دیگر لازم نیست پست خود را سیو و آن را دوباره آپلود کنید. اگر دوستانی دارید که روی اینستاگرام نیستند و از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، می‌توانید به راحتی استوری‌های خود را برای آن‌ها هم منتشر کنید.

قابلیت پست همزمان استوری روی فیس‌بوک و اینستاگرام در حال حاضر برای حساب‌های کاربری اینستاگرام که حالت Business دارند، فعال شده است.

منبع: Tech Crunch

مطلب استوری‌های اینستاگرام را می‌توان همزمان روی فیس‌بوک پست کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala