دست شرکت تسلا با محصولات و برنامه‌های مختلفی پر است، ولی مدیر عامل این شرکت، اولویت‌های تازه‌ای برای کمپانی خود در نظر گرفته است. «ایلان ماسک»، مدیرعامل شرکت تسلا (و البته اسپیس ایکس و سولارسیتی)، به تازگی گفته که برنامه‌ی رونمایی از کامیون شرکت آن‌ها به عقب افتاده است. به جای ۲۶ اکتبر، قرار است کامیون تسلا در روز ۱۶ نوامبر رونمایی شود.

تسلا تا امروز فقط ۲۶۰ عدد Model 3 ساخته است.

ایلان ماسک گفته که این تصمیم را گرفته‌اند تا خط تولید Model 3 دوباره به روند عادی‌اش بازگردد. هفته‌ی گذشته این شرکت گفت که تا امروز فقط ۲۶۰ عدد Model 3 ساخته است؛ در حالی که قرار بود حداقل ۱۵۰۰ عدد از این خودرو ساخته شود. دلیل دیگری هم برای به تاخیر انداختن رونمایی از کامیون تسلا وجود دارد: ایلان ماسک می‌خواهد که تسلا به کمک پورتو ریکو برود.

ایلان ماسک در توییت اخیر خود نوشته است: «کامیون تسلا در روز ۱۶ نوامبر رونمایی می‌شود. منابع به حل مشکل ساخت Model 3 و هم‌چنین ساخت باتری برای پورتو ریکو و سایر مناطق اختصاص داده شده است.»

مدیر عامل تسلا گفته بود که حاضر است به ساخت دوباره‌ی نیروگاه‌های پورتو ریکو با استفده از انرژی خورشیدی کمک کند. فرماندار این جزیره‌ی طوفان-زده هم ظاهرا با ماسک وارد مذاکراتی شده بود.

منبع: The Verge

مطلب رونمایی از کامیون تسلا به عقب افتاد؛ تسلا به کمک پورتو ریکو می‌رود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala