مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد که رسما به ساخت گوشی‌های ویندوز فونی ادامه نمی‌دهد. حتی روند تولید گوشی HP Elite X3 هم متوقف شد چون این شرکت علاقه‌ای به ادامه تولید آن نداشت؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت خواب و خیال‌هایی هم برای ادامه روند ساخت گوشی‌های ویندوز فونی داشته و حتی مدل‌های آزمایشی مختلفی هم تولید کرده است. امروز تصاویری از یک گوشی منتشر نشده از طرف مایکروسافت به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت محصولی با صفحه نمایشی بدون حاشیه بوده است.

نام این گوشی ویندوز فونی مشخص نشده؛ اما گفته شده که قرار بوده همزمان با گوشی لومیا ۴۳۵ راهی بازار شود. در حالی که گوشی‌هایی با صفحه نمایش بدون حاشیه در سال ۲۰۱۷ ترند شدند، مایکروسافت تولید چنین محصولی را خیلی قبل‌تر شروع کرده بود.

البته گفته شده که این تلفن همراه هوشمند یک محصول میان‌رده بوده که به تراشه اسنپ‌دراگون ۲۰۰، ۴ گیگابایت رم مجهز بوده است. این گوشی دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰p داشت. هنوز مشخص نیست که چرا مایکروسافت طراحی این گوشی را کنار گذاشت و گوشی‌های دیگری را جای آن راهی بازار کرد.

 

منبع: windowscentral

منبع متن: digikala