قرار است طی مراسمی، شرکت هوآوی هفته‌ی آینده از پرچم‌دارهای جدید خود یعنی سری گوشی‌های Mate 10 رونمایی کند. تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی از گوشی Mate 10 شنیده‌ایم؛ طوری که حتی عکس‌های این گوشی را هم دیده‌ایم. با این حال، اگر شما هم مثل دوست دارید تصاویر بیشتری از Mate 10 ببینید، می‌توانید خوشحال باشید چون یکی دو عکس دیگر هم از این گوشی به بیرون درز کرده است.

می‌توانید در روز ۱۶ اکتبر، یعنی شش روز دیگر، منتظر رونمایی این گوشی‌ها باشید. 

تصاویر جدید منتشر شده، عکس مدل گرانتر گوشی جدید هوآوی را نشان می‌دهد. می‌توانیم گوشی Mate 10 Pro را در دو رنگ سیاه و آبی ببینیم. همانطور که می‌توانید ببینید، گوشی یک صفحه نمایش کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد، خبری از کلید فیزیکی هوم نیست، پشت گوشی هم دوربین دوتایی با برند لایکا به چشم می‌خورد. شرکت هوآوی دوباره تصمیم گرفته است که حسگر اثر انگشت را به پشت گوشی بیاورد.

به غیر از گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro شرکت هوآوی قرار است هم‌چنین از دو مدل دیگر این گوشی به اسم Mate 10 Lite و Mate 10 Porsche Design هم رونمایی کند.

می‌توانید در روز ۱۶ اکتبر، یعنی شش روز دیگر، منتظر رونمایی این گوشی‌ها باشید. هوآوی Mate 10 اولین گوشی هوشمند دنیا خواهد بود که یک چیپ‌ست هوش مصنوعی را در خود جای داده است.

منبع: Phone Arena

مطلب تصاویر جدید Mate 10 را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala