تصوراتی که درباره‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «نید فور اسپید» در ذهن داشتیم، درست از آب درآمده‌اند. قسمت جدید این مجموعه یعنی بازی Need for Speed: Payback بیش از هر چیز شبیه به فیلم‌های «سریع و خشن» ساخته شده و این موضوع، در جدیدترین تریلر این بازی به خوبی خودش را نشان می‌دهد. الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی گوست گیمز تریلر جدیدی از Need for Speed: Payback منتشر کرده که بخش داستانی بازی را نشان می‌دهد.

الکترونیک آرتز درباره‌ی داستان بازی گفته است: «در شهر Fortune Valley، شما و گروهتان به دنبال انتقام از یک کارتل به اسم The House هستید؛ تمام کازینوهای شهر، جرم و جنایت‌ها و حتی پلیس‌ها، تحت نظر این کارتل هستند. در نقش سه شخصیت قرار می‌گیرید و برای خودتان در شهر احترام جمع می‌کنید تا در نهایت کارتل The House را به پایین بکشید.»

بازی سه شخصیت اصلی دارد که از این قرار هستند:

  • تایلر رامیرز (Tyler Ramirez): یک راننده‌ی ذاتی، تایلر می‌تواند غریزی رانندگی کند و اراده‌ی او هم برای بردن کاری می‌کند که چه در خیابان و چه در جاده‌ی مسابقه، یک حریف سفت و سخت باشد.
  • جسیکا میلر (Jessica Miller): جسیکا راننده‌ای برای افراد پولدار و کسانی است که می‌خواهند از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین مواقع، فرار کنند.
  • شان مک‌آلیستر (Sean McAlister): شان متخصص آف-رود گروه است؛ کسی که رانندگی‌اش پر سر و صدا و غیر قابل پیش‌بینی است.

می‌توانید در ادامه تریلر بخش داستانی Need for Speed: Payback را ببینید. این بازی در روز ۱۰ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Gematsu

مطلب تریلر داستانی Need for Speed: Payback را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala