موسسان استودیوی بازی‌سازی Riot Games، سازنده‌ی یکی از بزرگترین بازی‌های حال حاضر دنیا، تصمیم گرفته‌اند تا شغل‌های مدیریتی خود را کنار بگذارند. «مارک مریل» (Marc Merrill) و «برندون بک» (Brandon Beck) خبر داده‌اند که می‌خواهند دوباره به ساخت بازی برگردند.

این دو بازی‌ساز طبق بیانیه‌ای تازه که روی وب‌سایت رسمی استودیوی Riot Games منتشر شده، گفته‌اند: «زمانی که Riot را یازده سال پیش تاسیس کردیم، تمام مدت شب و روز به این فکر می‌کردیم که چگونه بهترین تجربه‌ی ممکن را با League of Legends ارایه دهیم. پس از موفقیت لیگ، از آن زمانی که می‌توانستیم کل استودیو را با پیتزا سیر کنیم، به جایی رسیده‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ کارمند و ۲۰ دفتر در تمام دنیا داریم.»

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به صورت ماهانه مشغول بازی کردن League of Legends هستند و موسسان استودیوی Riot Games هم تمام این سال‌ها به جای اینکه بازی بسازند، مشغول مدیدریت استودیوی خود بوده‌اند.

مارک مریل و برندون بک تصمیم گرفته‌اند تا دوباره شروع به ساخت بازی کنند، چون علاقه‌ی اصلی آن‌ها در بازی‌سازی است. مدیریت Riot Games هم از این پس به دست Dylan Jadeja، Scott Gelb و Nicolo Laurent خواهد افتاد که طبق گفته‌ی دو موسس این استودیو، نقش بزرگی در شکل‌گیری شرکت آن‌ها در دهه‌ی گذشته داشته‌اند.

می‌دانیم که بازی بعدی سازندگان League of Legends در همین استودیوی Riot Games ساخته می‌شود و موسسان این استودیو، قرار نیست جای دیگری روی ساخته‌ی بعدی خود کار کنند.

منبع: Eurogamer

مطلب سازندگان League of Legends بازی جدیدی خواهند ساخت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala