شرکت هواوی امروز از جدیدترین پرچم‌دار خودش رونمایی می‌کند. گوشی Mate 10 جدیدترین گوشی این شرکت خواهد بود که می‌خواهد دنیای گوشی‌ّهای هوشمند را متحول کند. تا این لحظه شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. گوشی جدید هواوی به دوربین دوتایی ساخت شرکت لایکا مجهز شده و از صفحه نمایش بزرگ و بسیار کم حاشیه بهره می‌برد. در کنار اینکه هواوی از سخت افزار بسیار قدرتمندی برای این تلفن همراه هوشمند استفاده کرده یک پردازنده مخصوص برای هوش مصنوعی هم روی آن قرار داده است. هواوی در تبلیغات قبل از معرفی این گوشی گفته شده Mate 10 تنها یک تلفن همراه نیست، محصولی بسیار هوشمند است که توانایی یادگیری دارد.  حتی هواوی گفته که تلفن همراه هوشمند جدیدی که تا مدتی دیگر راهی بازار می‌کند رقیب اصلی آیفون X خواهد بود. یعنی آنقدر ویژگی جدید و هیجان‌انگیز دارد که می‌تواند با گوشی‌های پرطرفدار بازار هم برابری کند و حتی بهتر از آن‌ها باشد.

گوشی هواوی Mate 10 امروز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران معرفی خواهد شد. ما هم قصد داریم این رویداد را به صورت زنده پوشش دهیم. پس امروز بعد از ظهر به همینجا بیایید تا از نزدیک شاهد معرفی گوشی جدید هواوی باشید.

 

 

 

 

مطلب پوشش زنده خبری کنفرانس معرفی گوشی هواوی Mate 10 (امروز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala