سامسونگ قصد دارد صفحه‌نمایش‎های سینمایی LED را به افرادی که تمایل به خرید این محصول و نصب آن در خانه‌های‌شان دارند بفروشد. این اقدام سامسونگ در راستای جبران کردن فروش کند تلویزیون‌های QLED این شرکت است.

مدیر بخش Visual Display در شرکت سامسونگ درباره این صفحه‌نمایش‌ها می‌گوید: صفحه‌نمایش‎های سینمایی LED از طریق رنگ‌های واضح‌تر و واقعی‌تر، صدای باکیفیت‌تر و نمایش بهتر به تماشاگر این حس را می‌دهد که گویی بخشی از تصویر است.

سامسونگ نسبت به خرید یک شرکت تایوانی تولیدکننده LED هم تمایل نشان داده؛ شرکتی که حق استفاده از تکنولوژی‌هایی را در تملک دارد که از طریق آن‌ها می‌توان تلویزیون‌های QLED کوچکتر را تولید کرد.

در اختیار گرفتن کنترل این شرکت تایوانی که نامی از آن برده نشده به سامسونگ امکان می‌دهد حجم فضایی که تلویزیون QLED اشغال می‌کند را کاهش دهد و در عین حال فروش صفحه‌نمایش‎های سینمایی LED و امکان قراردادن آن‌ها در فضای خانه را محقق کند. گرچه با وجود همه این مسایل یکی از مشکلاتی که باید بر آن غلبه کرد مساله قیمت است.

مدیر بخش Visual Display در شرکت سامسونگ درباره این صفحه‌نمایش‌های شرکت سامسونگ می‌گوید: صفحه‌نمایش‎های سینمایی LED از طریق رنگ‌های واضح‌تر و واقعی‌تر، صدای باکیفیت‌تر و نمایش بهتر به تماشاگر این حس را می‌دهد که گویی بخشی از تصویر است.

باید دید سامسونگ در آینده نزدیک چه طرحی برای گسترش استفاده این تلویزیون‌ها در خانه کاربرانی دارد که علاقه‌مندند از این تجربه بصری بهره‌مند شوند.

منبع: Sammobile


مطلب سامسونگ سینما را به خانه کاربران می‌آورد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala