می‌دانیم که سامسونگ مشغول ساخت یک مدل جدید از تبلت Galaxy Tab Active است؛ تبلتی که بسیار سفت و سخت ساخته شده و در مقابل صدمات دوام می‌آورد. به تازگی توانسته‌ایم از این تبلت که ظاهرا Galaxy Tab Active 2 نام‌گذاری شده، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

چیپ‌ست اصلی این تبلت Exynos 7880 است و این تبلت، سه گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان رم دارد.

از نظر ظاهری، تفاوت زیادی بین مدل اول و دوم Galaxy Tab Active وجود ندارد. با این حال،‌ این مدل جدید بدون تغییر هم عرضه نمی‌شود و برای مثال، کلیدها زیباتر طراحی شده‌اند و طراحی کلی هم گردتر شده است.

برای پیدا کردن تغییرات، باید سراغ سخت‌افزار برویم. تبلت Galaxy Tab Active 2 یک صفحه نمایش ۸ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. چیپ‌ست اصلی این تبلت Exynos 7880 است و این تبلت، سه گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان رم دارد.

دیگر مشخصات سخت‌افزاری تبلت، یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. بلوتوث روی این تبلت نسخه‌ی ۴.۲ است و یک حسگر اثر انگشت هم روی کلید هوم قرار داده شده. سامسونگ در Galaxy Tab Active 2 یک باتری با ظرفیت ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت و یک قلم S Pen هم قرار داده است.

پیش‌بینی می‌کنیم این تبلت تا پایان پاییز وارد بازار شود. به نظر می‌رسد که Galaxy Tab Active 2 با قیمت ۵۰۰ یا ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Sam Mobile

مطلب مشخصات Galaxy Tab Active 2 به بیرون درز کردند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala