اولین بنچمارک کارت گرافیک GTX 1070 Ti به بیرون درز کرده است، کارتی که به تازگی از مشخصات آن خبردار شده‌ایم. با اینکه یک بنچمارک معمولا نمی‌تواند نمایانگر عملکرد واقعی کارت به هنگام بازی باشد، ولی با این حال می‌توانیم با نگاه به بنچمارک منتشر شده از این کارت گرافیک، مطمئن شویم که انویدیا مشغول تست نهایی آن است؛ طوری که احتمالا GTX 1070 Ti به زودی عرضه می‌شود.

احتمالا تا ده روز دیگر کارت گرافیک GTX 1070 وارد بازار می‌شود.

کارت گرافیک GTX 1070 Ti در بازی Ashes of the Singularity تست شده است و توانسته در بنچمارک این بازی، نمره‌ی ۶۲۰۰ را بگیرد. این امتیاز، اگر یک کارت GTX 1070 را اورکلاک کنید، می‌توانید به این امتیاز برسید، ولی باز هم این رقم از امتیازی که GTX 1080 می‌گیرد، کمتر است. نکته‌ی جالب این است که میانگین فریم دریافتی از کارت، حتی از برخی نسخه‌های GTX 1080 هم بالاتر است.

کارت گرافیک GTX 1070 از چیپ‌ست GP-104 انویدیا استفاده می‌کند. این چیپ‌ست ۲۴۳۲ هسته‌ی CUDA دارد. روی این کارت گرافیک ۸ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 قرار داده شده که سرعت انتقال داده‌ی آن ۲۵۶ گیگابایت در ثانیه است. ظاهرا نمی‌توان این کارت را اورکلاک کرد و فرکانس پایه و بوست آن به ترتیب روی ۱۶۰۷ و ۱۶۸۳ قفل شده‌اند که بیشترین قدرت ممکن یعنی ۸.۱ ترافلاپ را ارایه می‌کنند.

احتمالا تا ده روز دیگر کارت گرافیک GTX 1070 وارد بازار می‌شود.

منبع: WCCFtech

مطلب بنچمارک کارت GTX 1070 Ti به بیرون درز کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala