آیین رونمایی از کتاب صوتی «یادگاری» با شعر و موسیقی خسرو سینائی در تماشاخانه پالیز برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی موسسه نوین کتاب گویا، کتاب صوتی «یادگاری» شامل شعرهایی از خسرو سینائی فیلمساز برجسته و باسابقه سینمای ایران است. علاوه بر اشعار، او موسیقی متن این اثر را هم نوشته و به همراه محمدرضا اسماعیلی، حسین تذهیبی و رسام لردکانی اجرا کرده است.

خوانش اشعار «یادگاری» را مهرداد اسکویی و خسرو سینائی بر عهده داشته‌اند. ۲۷ شعر انتخابی از مجموعه اشعار سینائی در قالب ۱۳ قطعه در این مجموعه گنجانده شده است. اشعاری که حاصل نیم قرن ذوق شاعرانگی این کارگردان سینماست و از سال ۱۳۳۴ آغاز و در سال ۱۳۹۴ پایان می‌یابد. رونمایی از کتاب صوتی «یادگاری» روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور خسرو سینائی، مهرداد اسکویی و دیگر عوامل تولید کتاب در تماشاخانه پالیز، واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)،‌ خیابان سپند، پلاک ۶۹ برگزار می‌شود.

کتاب صوتی «یادگاری» به همت نوین کتاب گویا منتشر و روانه بازار کتاب شده است. لازم به توضیح است، حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده اما به جهت اجرای متفاوت این آیین رونمایی، حضور مخاطبان از ابتدای برنامه ضروری است.



مطلب خسرو سینائی از «یادگاری» خود رونمایی می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala