اچ‌تی‌سی در توییتر خود اعلام کرده که روز ۲ نوامبر (۱۱ آبان)، مراسم رونمایی از یک گوشی جدید را برگزار می‌کند. هرچند که این شرکت فقط به انتشار تاریخ معرفی و شعار Save the Date در توییتر خود بسنده کرده و نامی از گوشی نبرده، ولی به احتمال زیاد مدلی جدید از U11 به نام U11 Plus را معرفی خواهد کرد.

با اخبار و شایعاتی که تا به حال منتشر شده، تا حدی ظاهر و مشخصات U11 Plus برای ما آشکار شده است. مثلا می‌دانیم که احتمالا از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در آن قرار گرفته است و در مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار می‌آید.

هرچند که انتظار می‌رود U11 Plus خیلی شبیه به U11 باشد، ولی به احتمال زیاد نمایشگر ۶ اینچی Quad HD دارد و حاشیه‌ی دور این نمایشگر خیلی باریک خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی که تا به این زمان لو رفته‌اند، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و حسگر اثر انگشت در قسمت پشت بدنه هستند. این گوشی دوربین دوتایی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نخواهد داشت.

بنابراین HTC U11 و HTC U11 Plus در واقع یک گوشی هستند که تفاوت‌های اندکی در نمایشگر، باتری و طراحی دارند. این گوشی مجهز به اندروید ۸ یا همان اوریو خواهد بود.

منبع: Phone Arena

مطلب چند روز دیگر گوشی پرچم‌دار جدید HTC معرفی می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala