مدتی است که اندروید ۸٫۰ معرفی شده و کاربران بسیاری از گوشی‌های هوشمند در انتظار دریافت این بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید هستند. در کنار برندهای مطرحی که برنامه بروزرسانی‌های خود را اعلام کرده‌اند، بعضی از برندهای مهم بازار اطلاعات چندانی درباره این برنامه‌ها در اختیار کاربران قرار نداده بودند؛ سونی یکی از همین شرکت‌ها بود که بلاخره بازه زمانی خاصی را برای دریافت بروزرسانی یکی از گوشی‌هایش مشخص کرده است.

سونی موبایل ژاپن اعلام کرده اکسپریا XZ پرمیوم قرار است از ماه میلادی دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) اندروید ۸٫۰ را دریافت کند. احتمال دارد پیش از آنکه این بروزرسانی در ژاپن فعال شود در نقاط دیگر دنیا در اختیار کاربران قرار گیرد.

همانطور که گفته شد شرکت سونی یکی از تولیدکننده‌های مهم موبایل است که جزییاتی درباره برنامه بروزرسانی سیستم عامل گوشی‌های‌اش به اندروید ۸٫۰  اعلام نکرده بود. به نظر می‌رسد دلیل عدم اعلام برنامه هم عدم آمادگی شرکت در این حوزه بوده است. حال این وضعیت تا حدی تغییر کرده چون سونی موبایل ژاپن اعلام کرده اکسپریا XZ پرمیوم قرار است از ماه میلادی دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) اندروید ۸٫۰ را دریافت کند. احتمال دارد پیش از آنکه این بروزرسانی در ژاپن فعال شود در نقاط دیگر دنیا در اختیار کاربران قرار گیرد. البته فعلا تایید نشده که هیچ گوشی هوشمند دیگری از سری اکسپریا قرار است این بروزرسانی را دریافت کند اما می‌شود با اطمینان فرض کرد که اکسپریا XZ پرمیوم تنها گوشی سونی نخواهد بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کند.

احتمالا در چندماه آینده اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره گوشی‌هایی که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند و همچنین زمان دریافت این بروزرسانی، منتشر خواهد شد.

 

‌منبع: Phone Arena

‌‌

مطلب سونی اکسپریا XZ پرمیوم بروزرسانی اندروید ۸٫۰ دریافت می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala