HMD چند روز پیش گوشی هوشمند جدید خود نوکیا ۷ را معرفی کرد. در این شرایط فقط دو گوشی دیگر باقی مانده که انتظار داریم این شرکت فنلاندی در ماه‌های آینده رونمایی کند.

گوشی نوکیا ۷ که چند روز پیش شاهد معرفی آن بودیم صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد. این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ استفاده می‌کند و در دو مدل با رم ۴ و ۶ گیگابایت و به ترتیب با قیمت‌های ۳۷۷ و ۴۰۷ دلار راهی بازار خواهد شد. پس از معرفی نوکیا ۷ منتظر معرفی دو مدل دیگر هستیم.

البته این دو گوشی جدید از نظر دسته‌بندی قیمتی با هم تفاوت‌های جدی دارند. یکی از این گوشی‌ها که نوکیا ۹ نام دارد احتمالا پرچم‌دار جدید نوکیا است و گوشی دیگر یعنی نوکیا ۲ قرار است ارزان‌‎ترین گوشی شرکت تا امروز باشد.

این نکته هم مشخص شده که احتمالا نوکیا ۲ یعنی گوشی ارزان‌قیمت نوکیا در ایالات متحده آمریکا هم عرضه می‌شود. ظاهرا نوکیا ۲ (مدل دو سیم‌کارته) قرار است به قیمت ۹۹ دلار به فروش برسد. این گوشی در دو رنگ عرضه خواهد شد: رنگ‌های سفید و مشکی. در زمینه مشخصات سخت‌افزاری گوشی هم اطلاعاتی به بیرون درز کرده است. تا امروز می‌دانیم که نوکیا ۲ یک گوشی رده‌پایین با تراشه اسنپ‌‎دراگون ۲۱۲، یک گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. گفته می‌شود که این گوشی صفحه‌نمایش ۴٫۵ اینچی دارد و به اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا مجهز شده است.

‌‌

منبع: Phone Arena


مطلب گوشی‌ جدید نوکیا فقط ۹۹ دلار قیمت دارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala