شرکت AdDuplex به توسعه‌دهندگان پلتفرم ویندوز فون کمک می‌کند اپلیکیشن‌های خود را به شکل مجانی تبلیغ کنند. این شرکت که مسئول چیزی بیش از ۳۰ میلیون تبلیغ در روز است اطلاعات قابل‌توجهی از کاربران ویندوز فون در اختیار دارد. برای مثال AdDuplex اخیرا عنوان کرده که بیشترین بخش کاربران (۷۳٫۸ درصد) این پلتفرم از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می‌کنند. ویندوز ۱۰ موبایل، ویندوز فون ۸ و ویندوز فون ۷٫x هم به ترتیب سایر جایگاه‌ها را با ۲۰٫۹ درصد، ۷٫۱ درصد و ۱٫۲ درصد به خود اختصاص داده‌اند.

AdDuplex این را هم اعلام کرده که مایکروسافت لومیا ۵۳۵ با ۱۳ درصد کاربر، گوشی‌ای است که بیشترین کاربران پلتفرم ویندوز فون از آن استفاده می‌کنند.

AdDuplex این را هم اعلام کرده که مایکروسافت لومیا ۵۳۵ با ۱۳ درصد کاربر، گوشی‌ای است که بیشترین کاربران پلتفرم ویندوز فون از آن استفاده می‌کنند. مایکروسافت لومیا ۶۴۰ و مایکروسافت لومیا ۵۲۰ هم به ترتیب با ۱۰٫۲ درصد و ۷٫۸ درصد کاربر در رده‌های بعدی قرار دارند.

مایکروسافت در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۱۷ (۲۰ تیر ۱۳۹۶) اعلام کرد که کاربران ویندوز فون ۸٫۱ بروزرسانی امنیتی و هر نوع بروزرسانی آنلاین محتوایی دیگری دریافت نخواهند کرد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که اغلب گوشی‌های محبوبی که کاربران این پلتفرم در اختیار دارند بروزرسانی جدید Windows 10 Mobile Fall Creators را دریافت نخواهند کرد و باید منتظر حرکت این کاربران به سوی گوشی‌های اندرویدی و آیفون باشیم.

منبع: Phone Arena

مطلب لومیا ۵۳۵ محبوب‌ترین گوشی پلتفرم ویندوز فون است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala