شرکت ال‌جی گزارش فصل سوم مالی خود در سال میلادی جاری را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد روندی که از آغاز سال برای ال‌جی شروع شده بود همچنان ادامه دارد. در مجموع شرکت به لطف بخش لوازم خانگی شرایط خوبی دارد اما شاخه مربوط به موبایل شرکت هنوز هم سوددهی ندارد. درآمد سه ماهه سوم سال میلادی جاری ال‌جی ۱۳٫۴۴ میلیارد دلار بوده؛ رقمی که افزایش ۱۵ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال میلادی گذشته را نشان می‌دهد. در این مدت درآمد عملیاتی هم تقریبا دوبرابر شده و به رقم ۴۵۵٫۷ میلون دلار رسیده.

ضرردهی بخش موبایل ال‌جی نسبت به سال قبل کاهش یافته اما هنوز هم بخش موبایل از نظر تامین سود بدترین بخش این شرکت به حساب می‌آید.

درآمد بخش موبایل ال‌جی ۲٫۴۸ میلیارد دلار گزارش شده؛ رقمی که افزایش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش ۴ درصدی نسبت به فصل مالی قبل در همین سال را نشان می‌دهد. عمده این درآمد از فروش G6 پرچم‌دار جدید ال‌جی تامین شده و باقی آن هم به گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل Q6 یا گوشی‌های سری K مرتبط است. با این وجود باید به این موضوع اشاره کنیم که افزایش درآمد ال‌جی در بخش موبایل هنوز هم این بخش را به سوددهی نرسانده و ال‌جی در این حوزه شاهد ضرر عملیاتی ۳۳۱٫۳۷ میلیون دلاری بوده است. البته ضرردهی بخش موبایل ال‌جی نسبت به سال قبل کاهش یافته اما هنوز هم بخش موبایل از نظر تامین سود بدترین بخش این شرکت به حساب می‌آید.

منبع: GSMArena


مطلب بخش موبایل ال‌جی هنوز هم زیان‌ده است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala