می‌توان به جرات گفت که مراسم سونی که دیشب و به مناسبت هفته‌ی بازی پاریس برگزار شد، از کنفرانس E3 این شرکت بهتر بود. در کنار رونمایی بازی‌های جدیدی مثل Ghost of Tsushima، سونی در قالب نمایش تریلر، از تاریخ عرضه‌ی چند بازی خود هم صحبت کرد. بدون شک «سایه‌ی کلسوس» (Shadow of the Colossus) یکی از مورد انتظارترین عناوین پلی‌استیشن است.

بازی کاملا از نظر گرافیکی بازسازی شده است.

شرکت بازی‌سازی BluePoint Games وظیفه‌ی بازسازی کامل Shadow of the Colossus را برعهده دارد. این شرکت روی موتورپایه‌ی بازی «آخرین محافظ» یا همان The Last Guardian این بازسازی را می‌سازد. این موضوع که یک بازی پلی‌استیشن۲، روند بازی به این بزرگی را در زمان خودش، مطرح کرده بود، هنوز هم برای‌مان عجیب است؛ طوری که با دیدن تریلر بازسازی Shadow of the Colossus به صحت خاطراتی که از نسخه‌ی اصلی این بازی در ذهن داریم، شک می‌کنیم.

همانطور که از تریلر Shadow of the Colossus پیداست، این بازی کاملا از نظر گرافیکی بازسازی شده است. از نورپردازی گرفته تا بافت‌ها و حتی فیزیک بازی از زمین تا آسمان با نسخه‌ی اصلی فرق می‌کند.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده از بازسازی Shadow of the Colossus را ببینید. این بازی در روز ششم فوریه‌ی سال آینده میلادی (یعنی ۱۷ بهمن ماه سال جاری) روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

دانلود تریلر بازی با کیفیت ۲K

منبع: YouTube

مطلب تاریخ عرضه Shadow of the Colossus برای PS4 مشخص شد؛ تریلر جدید بازی را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala