برخلاف دیگر بازی‌هایی که سونی در کنفرانس دیشب خود نشان داد، تریلر God of War بسیار کوتاه بود. با این حال، همین یک دقیقه روند بازی کافی است تا با عناصر تازه‌ای از این بازی آشنا شویم.

قرار است God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

همانطور که احتمالا می‌دانید، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «خدای جنگ» یا همان God of War، شخصیت اصلی این مجموعه بازی‌ها را در کنار پسرش قرار می‌دهد. «کریتوس» به همراه پسرش «آرتیوس»، به سراغ خدایان و اساطیر اسکاندیناوی رفته‌اند.

تریلری که از God of War در مراسم دیشب سونی به نمایش درآمد، تمرکز زیادی رو مبارزه در این بازی داشت. می‌توانیم در ابتدای این ویدیو، یکی از دشمنان بازی را ببینیم. سپس کریتوس و پسرش به سمت مجموعه‌ای از دشمنان حمله می‌برند. کریتوس برای اولین بار به زنجیرهایی که به دست او وصل شده بودند، یعنی شمشیرهای Blades of Chaos، دسترسی ندارد. با این حال، تبر او هم کم از شمشیرهایش ندارند؛ طوری که می‌توانیم در ویدیوی جدید منتشر شده حرکات مختلفی که کریتوس با تبر جدیدش انجام می‌دهد را ببینیم. پسر کریتوس هم در مبارزات به کمک او می‌آید.

انتظار داشتیم سونی در کنفرانس دیشب زمان دقیق عرضه‌ی God of War را برای پلی‌استیشن۴ مشخص کند، ولی باز هم سونی همان محدوده‌ی زمانی «اوایل سال ۲۰۱۸» را به عنوان زمان عرضه‌ی بازی اعلام کرد. پیش‌بینی می‌کنیم God of War در اسفند ماه عرضه شود و شب عید، بازی دست‌مان باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را ببینید. پیشنهاد می‌کنیم به جای این ویدیوی کوتاه، یکی دو بار دیگر تریلر قبلی God of War را در که در نمایشگاه E3 2017 عرضه شده بود، یا تریلر رونمایی بازی را تماشا کنید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

مطلب تریلر جدید God of War را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala