کنفرانس دیشب سونی در پاریس، با تریلری پر سر و صدا به پایان رسید. استودیوی بازی‌سازی «ناتی داگ» (Naughty Dog) ویدیویی از بازی بعدی‌اش برای این مراسم آماده کرده بود؛ ویدیویی که شاید از روند اصلی بازی چیزی نگوید، ولی این هشدار را به ما می‌دهد که قرار است با تجربه‌ای سنگین، تیره و تاریک و بسیار خشن طرف شویم.

«نیل دراکمن» (Neil Druckmann)، کارگردان The Last of Us Part II کمی درباره‌ی این تریلر صحبت کرده است:

«در اساس، The Last of Us هنوز هم درباره‌ی الی و جوئل است. با این حال برای این تریلر، تصمیم گرفتیم تا شخصیت‌هایی تازه را به شما نشان دهیم؛ شخصیت‌هایی که نقش مهمی در سفر بعدی الی و جوئل خواهند داشت. مطمئن هستیم که پس از دیدن این صحنه سوالات زیادی در ذهن‌تان پیش آمده است. هم‌چنین مطمئن هستیم که به زودی ایده‌های مختلفی خواهید شنید که سعی می‌کنند شخصیت‌ها را به هم ربط دهند، از زمان و مکان صحنه صحبت کنند و تمام این‌ها را به جوئل و الی ربط دهند. ما چیزی نمی‌گوییم، ولی هیجان زده هستیم تا ببینیم شما چه ایده‌ی از این تکه‌ی پازل دارید.

در حال حاضر تمام استودیوی ناتی داگ مشغول کار روی The Last of Us Part II است. این پروژه پیشرفت‌های بزرگی کرده است. از بخش هنری گرفته، تا تکنولوژی، گیم‌پلی و داستان، این بازی بزرگ‌ترین چیزی است که تا به حال ساخته‌ایم. قرار است با تجربه‌ای تکان دهنده، نفس‌گیر، دلخراش و زیبا روبرو شوید. به بازی‌ای که ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا بیشتر از آن نشان‌تان دهیم. قول می‌دهیم که زمان زیادی تا رونمایی بعد باقی نمانده است.»

بدون شک نیل دراکمن از رویداد PlayStation Experience امسال صحبت می‌کند که کمتر از دو ماه دیگر برگزار خواهد شد. دقیقا سال گذشته و در رویداد PlayStation Experience 2016 بود که قسمت دوم The Last of Us رونمایی شد.

تریلر جدیدی که در کنفرانس Paris Games Week سونی از بازی The Last of Us Part II نشان داده شد، بسیار خشن است؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم نیم نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید و مطمئن شوید که قرار نیست صحنه‌های آن را کسی غیر از خودتان ببیند؛ البته اگر خودتان با صحنه‌های خشن آن مشکلی ندارید و قرار نیست با دیدن آن‌ها اذیت شوید.

بازی هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد.

در حال حاضر بازی هیچ تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، ولی اخیرا «گوستاوو سانتاولایا»، آهنگساز بازی، به این موضوع اشاره کرده بود که قرار است مراحل ساخت بازی در سال ۲۰۱۹ به پایان برسند. بازی به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. می‌توانید از اینجا اولین تریلر The Last of Us Part II را ببینید.

در ادامه، تریلر جدید و تصاویری از آن را برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت ۲K

منبع: Gematsu

مطلب قبل از دیدن تریلر The Last of Us 2 کمی تامل کنید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala